چه ... خوش رنگی، چه آرایشی داری
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 1:41 | نویسنده : f.z.g


چه تیم داغونی، چه آرامشی داری


وقتی کاشانی نیست ...که دیگه به تو فکر کنه


روزی 100 بار زنگ بزنه تورو چک کنه

 

راستی شنیدم تو از مانوئل خسته شدی


شنیدم به یحیی وابسته شدی!


به یحیی کوچولو  مبارک باشه


اصن مگه میشه سلیقه ی شما بد باشه؟!!


میگن با کریم  خوشی، خوب خدا رو شکر!!!


یکی پیدا شد و دل شما رو بُرد!!!


تو هم که واسه رسیدن به ما بی امیدی


تا جایی که یادمه هی دنبالمون می دوییدی


بذار بگم حالا که میبَریمت راحت بی لیاقت


ثابت کردی ... هستی ولی دیدی طاقت


نیاوردی و میخوای زودی تیمتو عوض بکنی و


خیلی راحت تو آبروی خودتون بُردی . . .

دیگه برو، فکر اس اس نباش و راحت


با هر تیمی هستی باش، منم واسه تو دارم


همه اس اس یا یه جورایی آشنان با تو


با این که بُردین، ولی باز شانس با توست


چون ما حالیمونه حرمت نون و نمک


با اینکه همه حرفای تو دروغ بود و کلک


ما که همه رو بردیم، خوب میگیم ... توهم روش


میتونی این موزیک رو بدی با صدای بلند گوش


میدونی امثال تو، دور اس اس پُرن، کو؟


اون که مثل فرهاده و من بی تابشم


اون که به چشم نیاد بزرگترین سوتیاشم


حتی به بدترین شکل بزنن زیر آبشم


بازم دونسته با گل زدنش خوشحال بشم


اون که به یادش من روی پاهام ایستاده شم


صداش میزنم امّا نیست دیگه خیالشم!


من تو فکر اون و میدونم باز میاد پیشم


 

 


 



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت13:37---20 بهمن 1391
آخ یادش بخیر یه وب داشتم الان دیگه حوصلشو ندارم
ولی با دیدن وب تو امیدی در من دمیده شد
عالی عالی


فافا
ساعت13:36---20 بهمن 1391
سلام خیلی باحال بود ترکوندی ایول

بعد از هر اپ خبرم کن منم خبرت می کنم

وبت عالیییییییییییییییییییه

33تا بووووووووووووووووووووس تقدیمتپاسخ:سلام غزیزم باشه خبرت می کنم با 33 تا بوست خیلییییییییییی حال کردم 33 به افتخار شماره پیراهن پژمان منتظری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آسان دی ال
  • بروجرد